EL CANVI DE 5è A 6è

        EL CANVI DE 5è A 6è             

La meva reacció a anar amb 5è A i passar a 6è

Raul Galhardo Martil

El primer dia de 5è no coneixia a ningu. Era un poc tímid però al llarg del temps vaig conèixar a més gent.

El meu primer dia de escola de 5è, al arribar, hi havia molta gent i era molt raro, però me en vaig anar amb la poca gent que conexia.

En començar la classe, lo primer que vaig fer va ser seure amb els meus amics, en Joel i en Marc.T, despues mos vam coneixer un poc més, i al llarg del temps ja tenia confiança amb la classe.

Va arrivar el moment que acabava la escola.

Despues de un llarg temps vam tornar-mos a veure. Ja esteim a 6è!

I aixi va ser el meu canvi de 5è a 6è.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

BON NADAL, FAMÍLIES

Visita a l'Àrtic es trenca

La visita de la higienista